Previous Next

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازی Keep In Mind برنده‌ی جایزه اول قطب یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی شد.

 

" یادت بمونه" به بچه ها کمک می کند که با انجام بازیها و فعالیت های ساده وکوچک توجه و تمرکزشان را تقویت کنند و صبر و تحملشان افزایش یابد.

 

" یادت بمونه" بر روی بچه های بیش فعال و بچه هایی که نمی توانند خوب تمرکز کنند، بسیار خوب جواب می‌ دهد.

 

این بازی چهار مرحله دارد که از ساده شروع شده و کم کم سخت تر می شود تا توجه و تمرکز بازیکن قدم به قدم تقویت شود.

 

جهت سفارش کالا اینجا کلیک کنید

Previous Next

نرم افزار دیکته

این نرم افزار برای تمرین دیکته اول دبستان طراحی شده است. محتوای این نرم افزار توسط معلمان مجرب آموزش و پرورش تهیه و توسط نیم خانه یادگیری طراحی گردیده است.

این نرم افزار روی پلت فرم اندروید طراحی گردیده است.

Previous Next

نرم افزار طرلان

كودكان برای برطرف کردن نیازهای روزانه خودشان نیازمند داشتن تعاملات اجتماعی صحیح با افراد جامعه هستند، بازی "طرلان" بازی که مهارت حل مشکلات اجتماعی را به کودکان 8 سال به بالا آموزش می دهد. "طرلان"  با شبیه سازی محیط های اجتماعی کودک ایرانی مشکلاتی را که ممکن است برای کودکان در اجتماع پیش بیاید را به صورت تمرین مطرح می کند و کودک را در راستای حل آن راهنمایی می کند.
ایده اولیه بازی " طرلان" و نتایج اثربخشی بازی تا کنون در پنج کنفرانس ملی و بین المللی از جمله کنفرانس  AIED  و ITS که از جمله کنفرانس‌های معتبر سیستم های هوشمند آموزشی در دنیا می باشند به چاپ رسیده است. همچنین بازی " طرلان" موفق به کسب مقام اول کشوری در جشنواره سرگرم آموز که توسط گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در تابستان 96 برگزار شد گردید.

هدف از این بازی فراهم آوردن محیطی است که کودک بدون نگرانی از مواجهه با عواقب انتخاب‌های نادرست رو به رو شدن با مشکلات در دنیای واقعی، بتواند حل مسائل اجتماعی را بدون ریسک تمرین کند و در فرآیند بازی قدم به قدم به سمت انتخاب‌های درست هدایت می شود. در این راستا پس از به نمایش درآمدن یک مسئله اجتماعی در قالب انیمیشن در بازی، انتخاب‌هایی با شبیه سازی ذهن کودک جهت حل مسئله به وی نمایش داده می‌شود. این راه حل ها می توانند درست یا نادرست باشند. کودک با انتخاب راه حل درست و دلیل درست  بازخورد مثبت از راهنمای بازی (لاک پشت) دریافت می‌کند و امتیاز می‌گیرد. از طرفی کودکی که راه حل نادرستی را انتخاب می کند مطمئنا دلیل نادرستی را نیز در پشت این انتخاب دارد. چون بازی یک بازی شبیه سازی است این روال در بازی مجاز است تا کودک مسیر ذهنی خود را دنبال کند و سپس راهنمای بازی با ارائه بازخوردهای نامناسب او را به سمت انتخاب درست هدایت نماید.
شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری در خانه یادگیری یا از طریق  سفارش تلفنی و یا اینترنتی این بازی آموزشی را خریداری فرمایید.

 

برای سفارش محصول کلیک کنید

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

نرم افزار طرلان

نرم افزار دیکته

نرم افزار Keep In Mind

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی از مسائلی که حوزه های مختلف با آن روبرو هستند عدم توانایی در ساخت ابزارهای نرم افزاری در راستای امور خوذ می باشد.

ما در تیم خانه یادگیری با برقراری ارتباط با متخصصین رشته های مختلف خصوصاً رشته های روانشناسی ، روانپزشکی و آموزش نیاز سنجی های لازم برای ساخت ابزار نرم افزاری مورد نیاز آنها را انجام می دهیم و سپس در جهت تولید و عملیاتی کردن آن هدفگذاری و اقدام می کنیم.